„Hinda mõjutab tellitud toodete kogus ja suurtel ettevõtetel ongi võimalik pakkuda paremat hinda ilma kvaliteeti ning jätkusuutlikkust ohverdamata. Selleks on Lidlis terve jätkusuutlikkuse strateegia, mis üritab leida efektiivsust ja kokkuhoidu kõiges, millega me tegeleme. Soodne hind ei tulene kvaliteedi vähenemisest, vaid efektiivsusest äri ajamisel,“ selgitab Kiviloo.

Küsimus, kelle õlul on vastutus, siiski jääb ja vastus on tegelikult lihtne: selleks, et kauplustesse üldse tekiks rohkem, paremaid ja soodsamaid jätkusuutlikke valikuid, peab tarbija tekitama nõudluse ning nõudlust näitavad kõige paremini tarbijate endi valikud poes.

10.–12. oktoobrini toimub Tallinnas Põhjala tehases Balti- ja Põhjamaade suurim jätkusuutlikkuse festival Impact Day, kuhu koguneb üle 150 mõjuloojast kõneleja 13 erinevast riigist, et vaadata jätkusuutlikkust laiemas spektris. Eesmärk on teha sellest olulisest valdkonnast ja meie ees seisvatest võimalustest arusaamine üldsusele oluliselt lihtsamaks.

Pikemalt kuula jätkusuutliku kaubanduse teemal juba saatest!

Liis Kiviloo ja Martin Hanson

Jaga
Kommentaarid