10.06.2020, 00:05
Kohalikud teede „äratõstmise” üle ei rõõmusta. Kannatab Viitna ja eriti Mäo ettevõtlus
Iga uus tee ja ka olemasoleva ümberehitamine või remont mõjutab tuntavalt ümbritsevat keskkonda.
![Pärast uue 2 + 2 lõigu valmimist on kunagine Mäo liiklussõlm jäänud täiesti kõrvaliseks kohaks, kuhu satub vähe inimesi.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/4b8ef1a0-c3dd-11eb-b4fe-dbe2435c4d01.jpg?noup&w=1200&h=711&fx=0.5&fy=0.5&ch=0.8451&cw=1&cx=0&cy=0.0782&r=16:9)
Pärast uue 2 + 2 lõigu valmimist on kunagine Mäo liiklussõlm jäänud täiesti kõrvaliseks kohaks, kuhu satub vähe inimesi.
FOTO:
Tänavune aasta on tee-ehituses rekordiline, 209 miljoni euro eest tehakse riigiteedel 1921 kilomeetril ehitus- ja remonditöid ning uusi teid ehitatakse juurde 48 km. Rekordiliselt palju – 171 km – pannakse musta katte alla kruusateid.
Tänavused suuremad ehitustööd on näiteks Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa maantee 68.–85. kilomeetril Võõbu-Mäo teelõigu väljaehitamine neljarajaliseks ja Tallinna-Narva maantee 9.–10. kilomeetril paikneva Väo liiklussõlme väljaehitus.
Oled juba tellija?