Aas seletas, et süsinikuvabama transpordi poole püüdlemisel on ju otsene mõju riigi maksulaekumisele. „Aga loomulikult tähendab see, et tulevad alternatiivsed kütused ja see tähendab, et peab muutuma ka maksukeskkond. Kui tarbitakse vähem diisli- või bensiiniliitreid, siis on päris selge, et ka aktsiisi laekumine väheneb. Piltlikult ja hästi utreeritult öeldes  kui kolmandiku võrra väheneb fossiilsete kütuste kasutamine, siis on ka kolmandiku võrra vähem aktsiisi laekumist.“

„2035. aastaks ongi pilt kindlasti teine. Näeme täna, kui kiiresti arenevad elektriautod nii läbisõidu kui ka hinna mõttes. Teiselt poolt on vesinik, mis täna on katsetuste faasis. Aga 15 aastaga ma olen kindel, et see jõuab katsetuste faasist välja. Vesinikul on kaks probleemi: tootmisvõimsused ja see, kuidas viia kokku tootmine ja tarbimine. Aga 15 aasta jooksul kindlasti need probleemid lahendatakse, mis tähendab, et liitripõhine sõidu maksustamine nagu meil on täna läbi kütuseaktsiisi, kaotab lihtsalt oma mõtte,“ märkis minister.