Ekspert: Kalamaja ummikuid ei ole võimalik liikluskorraldust muutes kaotada. Lahendus peitub mujal
(380)Juuli keskpaigas muudeti Kalamajas liikluskorraldust. Kohalikud on pahased, et uus süsteem tekitab rohkem ummikuid kui varasem.
Autostumine on Eestis tõsine probleem. Üle-eelmisel oli Tallinnas registreeritud 213 677 sõiduautot. Eestlased üldiselt omavad iga aastaga üha enam autosid: kui vahetult peale taasiseseisvumist oli riigis arvele võetud 261 100 autot, siis selle kümnendi alguses oli neid 808 689. Seega vuras üle-eelmisel aastal Tallinna teedel ringi peaaegu sama palju autosid, kui oli Eestis 1991. aastal kokku.
Autostumise tagajärgi on tunda ka Kalamaja kandis, kus 11. juulist saadik on liiklust ümber korraldatud: autojuhid suunati piirkonna väiksematelt tänavatelt suurematele ja ratturitele loodi uusi teid. Täpset skeemi vaata eilsest Eesti Päevalehe artiklist. Kohalikud elanikud on aga pahased, et uue liikluskorraldusega on ummikud varasemaga võrreldes veelgi süvenenud.