03.11.2024, 12:00
ARVAMUS | Tänavaruumi ümbermõtestamine tooks kasu kõigile liiklejatele
(121)Kas autovabadus on vabadus sõita autoga või vabadus elada ilma autota, arutleb Markus Hääl.

Markus Hääl kirjutab, et iga inimene, kes ummikus on, panustab selle tekkimisse. Ta argumenteerib, et kui valida alternatiivne liiklemismoodus, saaks inimesed panustada ka teiste heaolusse.
FOTO: | Delfi Meedia
Alustuseks pean hingelt raputama kõige olulisema: mind häirib süüdimatu poliitilise agenda tagaajamine ja vastasseisu meelitav steroididel klikihullus meedias. Killustame sellega oma ühiskonda ja värvime väga keerulisest ning süstemaatilisest probleemist pisendava must-valge pildi. Kogu selles virr-varris unustame tihti ära, et inimkeskse planeerimise püramiidi tipus asub hoopis jalgsiliikleja.
Oled juba tellija?