Tallinna abilinnapea Andrei Novikovi sõnul ei linnavalitsus sarnast meedet arutanud, kuna Tallinnas uba on kehtestatud tasuta ühistransport kõigile linlastele, sõltumata nende isiklikust sõiduvahendist.

Sarnast meedet ei ole plaanis ellu viia ka Tartu linnavalitsusel, kommenteeris Tartu abilinnapea Raimond Tamm. „Barcelona algatus väärib kindlasti tunnustamist," sõnas Tamm ja lisas: „aga loomulikult hoiame alati silmad ja kõrvad lahti ning kui mõni mujal rakendatud meede annab häid tulemusi, siis kaalume ka selle Tartus rakendamist."

Novikovi sõnul on Tallinnas autostumise vähendamise eesmärgil kasutusel viis „Pargi ja Reisi“ parklat, mis võimaldavad tasuta parkida ja ühistranspordiga sõita neil Tallinnas töötavatel või õppivatel inimestele, kes elavad väljaspool Tallinna. Ta lisas, et Barcelona meetodit saaks ellu viia vaid riik, sest meie õigusruumis on selline tegevus riigi pärusmaa. Põhjus selles, et kohalikel omavalitsustel puudub ligipääs oma territooriumil registreeritud sõidukite andmebaasile.

Tartu abilinnapea Raimond Tamm ütles, et autostumise probleem ei ole tänases Tartus võrreldav suurlinnade nagu näiteks Barcelona autostumisega seonduvate väljakutsetega, mistõttu on ka igati loogiline, et autostumise kasvu pidurdamise lahendused on erinevad ja suurlinnad veavad uudsete lahenduste leidmist eest.

„Tartus oleme võtnud selge suuna keskkonnasõbralike liikumisviiside osakaalu suurendamisele ja kavandanud terve rea tegevusi, mis selles suunas liikumist toetavad. Meie eesmärk on luua kerglliklejatele võimalikult head võimalused linnas ringi liikumiseks ning arvestame selle põhimõttega nii tänavate ümberehitamisel kui ka uute tänavate rajamisel. Samuti oleme muutnud ühistranspordisüsteemi tõhusamaks ning soovime seeläbi suurendada linnaliinidel sõitjate hulka. Uudse lahendusena kavandame ka näiteks liikuvuskeskuste rajamist linnapiirile," kommenteeris Tamm.