Coldplay sai pärast Soome kütusefirmaga tehtud koostööd külge sildi „kasulikud idioodid rohepesuks"
(18)Bänd sai sildi külge pärast seda, kui teatas partnerlusest Soome kütusefirmaga Neste, et vähendada oma tuuride CO2 heitkoguseid poole võrra. Neste väidab, et on maailma suurim jätkusuutlike biokütuste tootja, kuid ettevõtte palmiõli tarnijad võtsid aastatel 2019–2020 maha vähemalt 10 000 hektarit metsa riikides nagu Indoneesia ja Malaisia, selgus Friends of the Earth uuringust.
Transpordi ja keskkonna kampaaniagrupi (T&E) vanemdirektor Carlos Calvo Ambel ütles, et Neste kasutab Coldplayd küüniliselt oma maine roheliseks pesemiseks. „See on ettevõte, mis on seotud sellise metsade hävitamisega, mis hirmutaks bändi solisti Chris Martinit ja tema fänne. Veel pole hilja, nad peaksid Nestega partnerlusest loobuma ja keskenduma hoopis tõeliselt puhastele lahendustele."