Sisuturundus
VAATA | Tallinna tänavatel testitakse uusi Eestis toodetud elektrilaadijaid

Test in Tallinn on rohelise pealinna aastal loodud projekt, mille eesmärk on pakkuda erinevatele innovaatilistele ettevõtjatele platvormi oma toodete või teenuste testimiseks Tallinna linnaruumis. Päris elulistes tingimustes proovile pandud lahendused on oma olemuselt märksa kindlamad kui niisama pa...

Sisuturundus
Tallinna ühistransporti ootab ees murranguline muutuste aeg
Tallinna ühistransporti ootab ees murranguline muutuste aeg (79)
Alates maist sõidavad Tallinnas esimesed elektribussid.

Eelmisel, Tallinn – Euroopa rohelise pealinna aastal sai linn valmis ühe suure olulise strateegilise arengudokumendi „Tallinna jätkusuutliku linnaliikuvuse kava 2035“ ehk liikuvuskava, mis seab sihte kogu liikuvuse valdkonnale ja kus on kirjas ka konkreetsed tegevused, mis on nende täitmiseks vajali...

Sisuturundus
Vaata, milliseid uusi lahendusi tuleb suvel Tallinna linnaruumi

Muutused linnaruumis on tavaliselt keerukad ja aeganõudvad protsessid, kuid projektiga „Rohejälg“ on Tallinn katsetamas taktikalist urbanismi: ilmetute kohtade elavdamist uudsete ning vähem ajamahukate lahendustega. Kõige tuntum neist – Raekoja platsi suvepark – avatakse õige pea taas.

Sisuturundus
VIDEO | Piirkiiruse vähendamisel on selged põhjused. Mis need on?

Tallinn on võtnud kindla suuna linnas liiklemise turvalisemaks muutmiseks ja alandab järk-järgult lubatud sõidukiiruse ülempiiri. „Eesmärk ei ole autoliiklust eemale peletada, vaid pigem rahustada,“ ütleb Transpordiameti liikuvusekspert Mari Jüssi. Piirkiiruse vähendamisel on tegelikult mitmeid posi...

Sisuturundus
Tallinna tähelepanu jääb haljastusele ja rohealadele

Eelmisel aastal lõi Tallinn Euroopa rohelise pealinnana väga palju rohelust linnaruumi juurde. Kuigi sel aastal kannab tiitlit juba uus linn, on ka tänavused Tallinna eesmärgid seotud roheluse suurendamisega.

Sisuturundus
Vaata, mida Tallinn Euroopa rohelise pealinna aastal teinud on

Tiitel Euroopa roheline pealinn 2023 andis Tallinnale võimaluse katsetada uusi keskkonnasõbralikke lahendusi ning algatada keskkonna- ja kaasamisprojekte ning hoida keskkonnateemasid fookuses, panustades nii linna end kui linnaelanike mõtteviisi muutusesse.

Sisuturundus
 Roboliiga võistlusel esitati nägemusi autovabast linnast

Sel aastal toimus Robotexil Tallinn – Euroopa roheline pealinn 2023 toetusel Roboliiga võistlus. Tallinn on võtnud endale eesmärgiks tuua linn inimestele lähemale, kaasata rohkem nii inimesi kui ka ettevõtteid ja vabaühendusi ning anda hoogu keskkonnasäästlikele algatustele. Rohelise pealinna ideest...

Sisuturundus
Kuidas mesilaste elu paremaks muuta?
Kuidas mesilaste elu paremaks muuta? (23)
Climathonil otsiti kliimamuredele reaalseid lahendusi

Cleantech Estonia ja TalTech Mektory korraldasid koostöös kliimahäkatoni Climathon, mis leidis aset 27.–28. oktoobril Tallinnas. Osalejad said võimaluse lahendada erinevaid keskkonnaprobleeme, pakkudes uuenduslikke lahendusi. Climathoni korraldamist toetas tänavu ka Euroopa roheline pealinn Tallinn.

Sisuturundus
Kohe- kohe algab Eesti kõigi aegade suurim roheinnovatsiooni tippsündmus

13.–17. novembrini toimub Euroopa rohelises pealinnas Tallinnas rohetehnoloogiate nädala raames Eesti kõigi aegade suurim rohetehnoloogiate näitus ja Euroopa roheinnovatsiooni tippsündmus NEXPO Tallinn, mille fookuses on linnakeskkonna transpordilahendused. Üritus toob Eestisse tulevikulahendused ja...

Sisuturundus
Kas Tallinn on aastaga muutunud rohelisemaks? Sõna on linnaelanikel

Tallinn on olnud Euroopa roheline pealinn kohe pea aasta. Selleks, et kaardistada linnaelanike arusaamasid, viisime läbi tänavaküsitluse, kus umbes aasta tagasi küsisime inimestelt millises linnaruumis soovitakse elada ning nüüd, küsides kas Tallinnas on siis ka midagi rohelisemaks muutunud.

Sisuturundus
Tallinn pakub linnaruumi ettevõtetele testimiseks

Tulevikuvisiooniga ettevõtted nii Eestist kui ka välismaalt vajavad võimalust katsetada oma uut tehnoloogiat õiges keskkonnas. Tallinn toetab neid vajalike tegevuste kooskõlastamisega, rakendab vajadusel õppeasutusi ning annab linnaruumi ja -vara testijaile kasutada. Millist tulevikutehnoloogiat are...

Sisuturundus
Elevant toas ehk kas majanduskasv ilma keskkonda koormamata on võimalik?

"Tarbimine tulevikus pigem ei vähene, vaid selle raskuskese liigub tänu demograafilisele olukorrale Aafrikasse, mille vajadusi erinevad ettevõtted rahuldama peavad hakkama," ütleb Rohetiigri korraldataval foorumil "Elevant toas" üles astuv Taltechi rakendusliku keemia professor, Vesinikukomitee juht...

Sisuturundus
2025. aasta Euroopa roheline pealinn on Vilnius
2025. aasta Euroopa roheline pealinn on Vilnius (23)
Tallinnas toimus pidulik Euroopa rohelise pealinna auhinnatseremoonia

Äsja toimus Tallinnas Euroopa rohelise pealinna auhinnatseremoonia, kus selgus uus roheline pealinn aastaks 2025. Kui järgmise aasta võitja oli juba teada (Valencia), siis ülejärgmine Euroopa roheline pealinn kuulutati välja piduliku auhinnatseremooniaga, mille puhuks valmis ka loodusfilm “Rohelisem...

Sisuturundus
VAATA | Kuidas oleks sõita vesinikbussiga?

Vesinik pole tegelikult ju mingi uus leiutis, vaid kasutusel juba täna mitmes-mitmes valdkonnas. Ometigi oleme loodetavasti suure läbimurde lävel, tänu millele saavad vesinikku tarbivad bussid liiklema ka Tallinna ühistranspordi liinidel.

Sisuturundus
Tallinn planeerib kodutänavaid. Mis need on?

Millistest põhimõtetest Tallinna linnaplaneerimisel lähtutakse ja kas olukord on viimase 10–15 aasta jooksul ka paremuse poole muutunud? Inimsõbralikust linnaruumist ja mõttemallide muutustest linnavalitsuses räägib Tallinna Strateegiakeskuse ruumiloome osakonna juht Kaidi Põldoja.

Sisuturundus
Linnasüda tuksub nüüd mere ääres

Milliseks on Tallinn rannajoone viimastel aastatel kujundanud? Tõmbekeskusi ja tulevikuplaane tutvustavad arhitekt Jaak-Adam Looveer ja linnaplaneerija Mihkel Kõrvits.

Sisuturundus
Kas Tallinnast võiks saada jalgrattalinn?
Kas Tallinnast võiks saada jalgrattalinn? (213)
VAATA, kas sinu kodutänavale rajatakse rattatee!

Kevadise rattaloenduse tulemus näitas ratturite arvu kahekordistumist. Kas see näitab ka tegelikku olukorda linnapildis? Rattatoetustest ja rattateede tulevikust räägib linnakeskkonna rattateede kavandamise juht Taavi Piller.

Sisuturundus
VAATA | 140 miljonit reisijat aastas ei saa eksida!
VAATA | 140 miljonit reisijat aastas ei saa eksida!  (7)
„Metrood polekski ehk vaja, pigem arendada trammiliine.“

Tallinna Linnatransport on asutus, mis ei puhka mitte kunagi - seda nii arengu või seatud loodussõbralike eesmärkide osas. Töö käib pidevalt, et olla heas mõttes märkamatuks osaks Tallinna linna poolt pakutavatest teenustest. Kuid millised on Linnatranspordi arengusuunad? Ja mida toob tulevik?